"قلم" سرخ کشم بر ورق دفتر دل..

اعجاز قلوب در پرتو قلم های متصل به"او"..

"قلم" سرخ کشم بر ورق دفتر دل..

اعجاز قلوب در پرتو قلم های متصل به"او"..

بشریت!
تا کی دلهاتان تاب سردی این شب سیاه را دارد؟
مگر از ظلمت نمی هراسید؟
مگر اشک های ماه را نمی بینید که بر بوم سیاه آسمان نقش بیتابی بسته اند؟
چرا به "ماه" اقتدا نمی کنید؟
مقصد ماه ، "خورشید" است..

و "صبح" ، نزدیک است..

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم

" وتو ای دلباخته ی کوی حسین علیه السلام  گمان مبر که عاشورا روزی است در میان روزها و کربلا شهری است در میان شهر ها" ، عاشورا و کربلا رایت حضرت حق است که از ارض سفلی تا عرش اعلی فریاد ولایت سر می دهد.. و کجایند حسینیان که نوای هل من ناصر ینصرنی حسین علیه السلام  را که در سراسر زمان طنین انداخته و زمین را به لرزه  در آورده لبیک گویند و بر همگان بنمایند که اینجا کربلاست و عاشورا در جریان ..

 هر آنکه بینگارد که تا سال 61 هجری و حضور در خیل امام حسین  علیه السلام ، زمان ، حجاب گشته و عاشورا محجوب  زبان بربندد و هشیار باشد که یزیدیان نیز چنین بوده اند و نه فقط یزیدیان سال 61 هجری بلکه تمام آنانکه مبنای زندگی شان جز بر پایه ی ولایت است در خیل شیاطینی اند که در لباس انس ظاهر گشته و بر اصل وجود خویش ـ که امام است ـ شمشیر کشیده اند ، پس ای اهل عالم گوش بسپارید به نغمه ی یومُ العاشورا و ارضٌ کربلا .. می شنوید ؟!  تمام هستی بر این اصل (ولایت) اذعان دارند و این انسان همچنان از ولایت غائب است و این نغمه ی مصداق اتمّ ولایت ، حضرت ثارالله است که در گوش جان ها منادی توحید گشته و عالمیان را از ما سوا الله غائب می کند و تبیین می کند که قیام عاشورا و بر جان خریدن آن مصائب عظمی تنها برای اقامه ی ولایت الله بوده و بس.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ آذر ۹۴ ، ۰۸:۱۳
رحیل پریشان

بسم الله الرحمن الرحیم

برای درک تفکرات کذایی حاصل فرایند مدرنیزاسیون در جوامع، نظر بر ذات آنها از ضروریاتی است که با غفلت از آن انسان مقهور غرب گشته ودر برگزیدن مسیر غایت وتکامل گرفتار بلایی بس عظیم می شود که ساده ترین راه درک آن نظر بر ایدئولوژی ها وتفکرات غربی منحرف از صراط حقیقت است که گریبان دنیای کنونی را گرفته وتنها راه رهایی از این ظلمت چاه گونه، دست یازیدن به روح انقلاب اسلامی-که در برابر روح غربی قد علم کرده وآن را مغلوب خویش ساخته است-می باشد.

غالبیت انقلاب برغرب، از قطعیات مسلّمی است که لازمه ی فهم آن ادراک غالبیت الله بر شیطان است، حال برای تعویق این سرنوشت مسلّم عده ای مغرضانه وعده ای نیز ابلهانه ، دست به اقداماتی نفاق گونه می زنند که نشان دهنده ی ضعف وعجز وسستی طاغوت در برابر قوت واقتدار انقلابی است که در پرتو قوت الهی وبصیرت مردمان تا ابد پابرجاست. یکی از اقدامات مکارانه ی آنان اخلاط تفکرات واهی غرب باتفکرات بنیادین انقلاب اسلامی است به گونه ای که تشخیص آن جزبا سراج ولایت امکان پذیر نمی باشد،در این جا فانوسی را بر قلم نشاندیم تابه واسطه ی آن نور انقلاب اسلامی وظلمت غرب در این حیرانکده بر همگان آشکار شود؛ پس بنگرید بر تابش فانوس قلم های انقلاب.

یکی از نمونه های اخلاط تفکرات این دو ضد (انقلاب اسلامی وغرب) واحد دانستن خلیفه اللهی انسان باتفکر اومانیستی است. چنانچه که گفته شد برای درک شکاف عمیق وفصل بنیادین میان این دو تفکر-علی رغم تلاش جریان نفاق برای متمرکز ساختن همگان در ظواهر-باید بر ذات آنها نظر داشت.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۳
رحیل پریشان