"قلم" سرخ کشم بر ورق دفتر دل..

اعجاز قلوب در پرتو قلم های متصل به"او"..

"قلم" سرخ کشم بر ورق دفتر دل..

اعجاز قلوب در پرتو قلم های متصل به"او"..

بشریت!
تا کی دلهاتان تاب سردی این شب سیاه را دارد؟
مگر از ظلمت نمی هراسید؟
مگر اشک های ماه را نمی بینید که بر بوم سیاه آسمان نقش بیتابی بسته اند؟
چرا به "ماه" اقتدا نمی کنید؟
مقصد ماه ، "خورشید" است..

و "صبح" ، نزدیک است..

گرگ هایی در جامه ی میش

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۶ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم


و چگونه توانستند جام را از شرابی پر کنند که هیچگاه مستی در پی ندارد بلکه پستی آنها را نمایان می کند و با شراب، زهری را مخلوط و به خورد ولی الله، غریب الغربا می دهند.
چگونه؟!!
گویی هیچ بویی از انسانیت نبرده اند و فقط به ظاهرِ انسان پا به این دیار پست گماشته اند تا حیوانیّت و نفس شیطانی خود را به اثبات رسانند.
عالم نیز رنج می برد از وجود چنین گرگهایی که جامه میش بر تن خویش کرده اند و بنا بر پاره پاره کردن جان حجّت خدا بر روی زمین دارند و زمین چگونه تاب آورد این غم غربت را ؟!
گویی می خواهد ببلعد اهل عالم را . اما زمین مطیع امر مطاع خویش، ولی الله اعظم است.زمین می داند که هستی اش از اوست و گاهی نمی داند چگونه پستی بعضی را متحمّل شود.
آیا این انسان خاکی باید مرتبه خود را از زمین کمتر آورد ؟!
نه ... انسانی که به انسانیت و هدف خلقت خویش آگاه باشد هیچگاه شرافت وجودی اش از سایر کائنات در خاطرش محو نمی گردد.
و اما آن انسان های حیوان صفت که وجودشان هستی نیست بلکه نیستی و عدم است،مرتبه ای در عالم ندارند که بخواهند مرتبه شان را به هبوط بکشانند ؛زیرا آنها خود عین سقط و سقوط اند !!
همان هایی که از ابتدا خود را در گروه حق جای دادند لکن همواره وجودشان باطل و حضورشان سبب بطلان امورات اطرافیان و به هبوط کشیده شدن جامعه به سمت پوچی می گردد.اطرافیانی که چشم و گوش دل بسته اند و گردن نهاده اند در برابر امر معاندان انقلاب اسلامی!
و همین معاندان بودند که نوشاندند به حضرت سید روح الله جام زهر را و امروز نیز در عرصه جولان می دهند، مدعی یار امام اند و به خیال خویش عضو انقلابیون بودند در حالی که خود مسبب چه فتنه هایی که نشده اند !!!
و شما جوانان انقلابی هستید که باید به جامعه جامه ی توحید بپوشانید و در خیل یاران قرار گیرید و همواره در میدان بتازید و توجه داشته باشید که سربازان امام خامنه ای روحنا فداه  از سربازان امام خمینی رحمت الله علیه بالاتر و عمیق تر اند...
و دقت کنید که مدت هاست امام فریاد أین عمّار سر داده اند و شیپور جنگ نواخته شده ؛جنگ اندیشه، جنگ قلم، جنگ عقاید.
"دیروز کافر روبرویتان بود و با او می جنگیدید اما امروز با منافقی که از پشت سر خنجر می زند می جنگید، با کافرانی در لباس اسلام !"
پس سلاح خود را در دست گیرید و فاش کنید اهداف شوم یزیدیان را و آگاه سازید جاهلان را از حقیقت پشت پرده مانده.
« آنهایی که رفتند راه ها را گشودند ، ما که ماندیم باید از این راه های گشوده شده حرکت کنیم و پیش برویم ، والّا آنها راه را باز کنند ما بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و تماشا کنیم، این قدر نشناسی است ، این نمک نشناسی است. نمک شناسی در قبال شهدا این است که وقتی آنها راه را باز کردند ما از این راه حرکت کنیم و پیش برویم. وظیفه امروز ما این است و ملّت ایران این وظیفه را انجام می دهد و مسئولین کشور به این وظیفه متعهد اند و پای بند اند.شعارهای اسلامی و مبادی و اصول اسلامی برای آنها اصلی ترین پرچم ها و شعارهاست.انشاءالله این ملت با این عزم، با این روحیه، با این جوان، با این مشعل های درخشانی که از خون شهیدان برافروخته شده و فضا را روشن کرده خواهد توانست به بلندترین و دورترین آرزوهای خودش برسد.» امام خامنه ای روحنا فداه
به پا خیزید تا این بار دست در دست امیر علمدار عصر ظهور گذاریم و همواره سرببازیم در میدان جنگِ با نفاق و بصیر باشیم به آنچه فرمان می دهد سیّد علی..
مولای من همه رفتند ولی ما هم نفس با شماییم و آماده ی یاری
یا علی مدد
                                                    
                                               نوشته شده در  1394/9/21

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
رحیل پریشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">