"قلم" سرخ کشم بر ورق دفتر دل..

اعجاز قلوب در پرتو قلم های متصل به"او"..

"قلم" سرخ کشم بر ورق دفتر دل..

اعجاز قلوب در پرتو قلم های متصل به"او"..

بشریت!
تا کی دلهاتان تاب سردی این شب سیاه را دارد؟
مگر از ظلمت نمی هراسید؟
مگر اشک های ماه را نمی بینید که بر بوم سیاه آسمان نقش بیتابی بسته اند؟
چرا به "ماه" اقتدا نمی کنید؟
مقصد ماه ، "خورشید" است..

و "صبح" ، نزدیک است..

سفر از هیچ به سوی همه چیزم ، در پیش

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
در قرن پانزدهم میلادی غرب تولدی دوباره یافت و عهد جدیدی به نام عهد مدرنیته و نوزایی آغاز گشت  که به این تولد دوباره ی غرب رنسانس گفته می شود.
در جامعه ی امروز ِ ما تفکر اکثر مردم تفکری است که از تمدن غرب برخاسته و برای اصلاح آن باید ابتدا تفکر امام و تفکر انقلاب اسلامی را بشناسیم و بدانیم که انقلاب اسلامی چرا رخ داد و دلیلش چه بوده و هست ؟!
  پس از این باید دانست که همه چیز در این عالم باطن و ذاتی دارد .
انقلاب اسلامی و غرب هم هر یک ظهورات و ذاتی دارند که باید از آن ها مطلع شویم.
ظهورات غرب مانند نظامات اقتصادی ، سیاسی ، آموزش و پرورش ،  صنعت ، تکنولوژی ، دولت مدرن و بیشتر ابزار آلاتی که بشر امروزه از آنها در زندگی خود به کار می گیرد ؛مثلاً نمونه ای بارز از نظام اقتصادی غرب بانک می باشد که این نیز از ظهورات غرب است.
از ظهورات انقلاب اسلامی هم میتوان  نماز، روزه ، حج ، خمس ، جهاد و ... را نام برد و امّا یکی از مهمترین و بنیادی ترین ظهورات انقلاب اسلامی ولایت فقیه است که جایگاه ایشان هنوز آنطور که باید شناخته نشده  و تاکنون میان مردم مفهوم ولایت ناشناخته باقی مانده است وتا این هنگام امّت ایشان را به عنوان ولیّ خود مقبول ندانسته است .ولیکن اگر مردم با جان و دل ولیّ خود را بپذیرند تمام امورات و حیاتشان به طور کامل تحت ولایت الله قرار میگیرد . و اگر نه با برگزیدن غیر آن تحت تاثیر تفکرات غربی و مدرنیته قرار میگیرند و زندگی خویش را در ظل ولایت طاغوت و شیطان  سپری می کنند .
از این رو ما امید داریم که بتوان ایشان را آگاه کرد و ظهور حضرت حجت را به تعجیل انداخت . انشاءالله
حال کسی که می خواهد غرب را به صورت کامل بشناسد بایستی قبل از آن بداند که دانستن علوم غربی با غرب شناسی کاملا تمایز دارد و کسی که می خواهد وارد دانشگاه شود باید قبل از ورود ، غرب را به طور ذاتی بشناسد تا پس از فرا گرفتن علوم غربی غرب زده نشود و نپنداردکه تمدن غرب چیزهای خوبی هم دارد و اگرذاتاً آن را بشناسد در می یابد که غرب هیچ چیز خوبی ندارد .
یکی دیگر از شرایطی که باید قبل از فراگیری معرفت به ذات غرب بدان آگاهی پیدا کرد این است که فرد نباید با ظهورات غرب مأنوس باشد و باید ذات الله را شناخته و آن را با جان خویش چشیده  باشد .
اکنون باید بدانیم که ذات غرب با ذات انقلاب اسلامی کاملاً منافات دارد و هیچ نقطه اشتراکی ندارند ؛ چون ذات غرب سراسر ظلمات و عدم وجود نور است و موجب سقوط باطنی بشر می شود .لکن ذات انقلاب اسلامی مملوء از نور است و باعث رشد آدمی می گردد.
پس ما باید خود را مکلّف بدانیم و نگذاریم جامعه ای که با انقلاب اسلامی و خون شهیدان برجا مانده است با تمدن غرب که هیچ و پوچ است به هبوط کشانده شود .
والسلام                                                                                                         

                                                                                              نوشته شده در 1394/4/2

 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
رحیل پریشان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">